Maxim

Produkti sporta profesionāļiem un entuziastiem

 

Plašais Maxim produktu klāsts sporta profesionāļiem un entuziastiem palīdz pareizi sabalansēt uzturu, sasniegt maksimālus treniņu rezultātus un pārvarēt visus izaicinājumus.

 

Stāsts par Maxim

“Maxim” nozīmē “pamatprincips”, “devīze” vai “dzīves noteikums”. Vārds nāk no latīņu vārda “maximus”, kas nozīmē “lielākais”. Stīvs Dženingss, kurš aizsāka Maxim stāstu, ir darījis visu iespējamo, lai īstenotu savu redzējumu – un tas lieliski iekļaujas viena vārda estētikā un simetrijā. Divi M un X starp tiem.

No vienas puses, Stīvs Dženingss ir ļoti īpašs cilvēks. Viņš bija zinātkārs uzņēmējs un spītīgs velosipēdists. Atteicies no profesionālās sportista karjeras, viņš brauca tikai ar velosipēdu, lai saglabātu prieku un fizisko formu.

Pēc iepazīšanās ar riteņbraucēju Krisu Bodmenu, Stīvs sāka domāt par to, kā viņa zināšanas varētu palīdzēt Krisam sasniegt labākus rezultātus. Kopā ar pētnieku komandu viņš izstrādāja īpašu ogļhidrātu koncentrātu, kas sniedza Krisam maksimālu enerģiju gan treniņiem, gan sacensībām. Tas notika 1991. gadā. Un 1992. gadā Kriss izcīnīja olimpisko zeltu velotreka sacensībās, pēc tam triumfēja, uzstādot pasaules rekordus un trīs reizes uzvilka dzelteno Tour de France kreklu.

 

Maxim galvenie tirgi ir Zviedrija, Norvēģija, Somija un Dānija, bet šie produkti ir pieejami 20 citās valstīs. Lai gan esam līderi starp izturības sportistiem Zviedrijā, mēs pastāvīgi uzņemamies jaunus izaicinājumus. Mēs skatāmies uz savu uzņēmumu no sportistu skatupunkta, tāpēc cenšamies uzlabot pasaules rekordus un būt labākie apmierinot mūsu klientu vajadzības un piedāvājot  augstākās kvalitātes produktus.